Prémium bankár

Vagyonkezelésről lévén szó, mégis kiemelten fontosnak tartjuk a rendszeres, személyes kapcsolattartást az ügyfeleinkkel. Közös sikereket csak a hosszú távú bizalom megteremtésével lehet elérni és bármikor, a nap bármely szakában adódhatnak szakmai kérdések a Concorde ALAPKEZELŐ felé. A személyes és bizalmi kapcsolat az ügyfél és bankára között jelenti az alapot ahhoz, hogy teljes körű szakmai színvonalú szolgáltatást és a pénzügyi befektetésekhez kapcsolódóan valódi partneri kapcsolatot nyújtsunk.

A pénzügyi tervezés, a kockázatviselő képesség meghatározása a hosszú távú sikeres befektetés nélkülözhetetlen eszköze. A személyre szabott, közösen kialakított koncepcióval azt tekintjük fontosnak, hogy az ügyfeleink válláról levegyük a vagyon átgondolt kezelésével járó összes lehetséges, fárasztó feladatot.

A szoros ügyfél–prémium bankár együttműködés során a bankár fontos szerepe, hogy közvetítse a Concorde ALAPKEZELŐ portfóliókezelőinek szakmai megfontolásait, ezáltal a kezelt vagyon összetételének változásairól időről időre alapos képet adjon, a közös komfortérzet jegyében keresve ügyfeleink kérdéseit, egyúttal folyamatosan megvilágítva a lehetőségeket és kockázatokat is.

Az egészen konkrét befektetési döntések azonban nem köthetők az ügyfélhez vagy a bankárához, sem az ő kettősükhöz. A prémium bankári és portfóliókezelői feladatok a Concorde ALAPKEZELŐNÉL élesen elkülönítettek, a befektetési döntéseket mindenkor a Concorde ALAPKEZELŐ professzionális portfóliókezelői csapata hozza meg!

Prémium vagyonkezelés >>